Telefoniczne umawianie spotkań

O szkoleniu

Korzyści z udziału w szkoleniu

Po szkoleniu Uczestnik będzie potrafił skutecznie przekonać potencjalnego Klienta do spotkania mającego na celu prezentację oferty

Program szkolenia

1. Czym jest a czym nie jest baza Klientów?

2. Ciepła i zimna baza – podstawowe pojęcia

3. Zimna baza

  • Metody pozyskiwania i weryfikacji
  • Jak utrzymywać bazę?
  • Jak skutecznie umówić spotkanie przy pierwszym kontakcie?
  • Co zrobić, kiedy Klient odmawia?

4. Ciepła baza

  • Jak skutecznie umówić spotkanie przy pierwszym kontakcie?
  • Metody oceny potencjału Klienta
  • Co zrobić, kiedy Klient odmawia?
  • Praca z bazą – kategoryzacja Klientów, konserwacja bazy

5. Podsumowanie

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY