Techniki uchylania obiekcji w sprzedaży

O szkoleniu

Po szkoleniu Handlowiec będzie:

  • wiedział jak zachowywać się i komunikować z Klientem zgłaszającym obiekcje
  • prezentował postawę asertywną
  • znał zasady poprawnej komunikacji

Umiejętności poprawnej komunikacji sprawiają, że Handlowiec potrafi poznać prawdziwą przyczynę obiekcji Klienta i odpowiedzieć na nią.

Oprócz identyfikowania obiekcji i reagowania na nią, nauczy się również stosować techniki uchylania obiekcji, łatwe do natychmiastowego zastosowania w każdej branży.

Będzie miał okazję przećwiczyć każdą z podanych technik oraz dowie się, jakich błędów należy unikać w trakcie uchylania obiekcji.

Program szkolenia

1. Najważniejsze zasady w trakcie procesu uchylania obiekcji - komunikacja i asertywność

  • czym jest asertywność i korzyści z niej wynikające
  • trening postawy asertywnej
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • emocje w procesie komunikacji
  • co nam utrudnia komunikację?
  • narzędzia ułatwiające komunikację - jak komunikować się zrozumiale i być zapamiętanym?
  • komunikacja - ćwiczenia

2. Czym są obiekcje w procesie sprzedaży?

3. Obiekcje a struktura rozmowy sprzedażowej

4. Rodzaje obiekcji - analiza przypadków

5. Najważniejsze zasady podczas przyjmowania obiekcji

6. Model PIWO - ćwiczenia

7. Techniki ułatwiające uchylanie obiekcji

8. W jaki sposób efektywnie łączyć podane techniki - ćwiczenia

9. Błędy, których należy unikać w procesie uchylania obiekcji - ćwiczenia

10. Trening technik uchylania obiekcji

11. Zakończenie i podsumowanie

czas trwania szkolenia - 2 dni (16 godzin lekcyjnych)

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY