Prowadzenie rozmow przez telefon i w biurze po niemiecku

Program szkolenia

Poziom językowy: B2 (min. po 3 latach nauki)

Jeśli Państwo posiadają kontakt z niemieckojęzycznymi klientami, partnerami biznesowymi lub kolegami i przełożonymi w firmie lub jej filiach zagranicznych, to szkolenie jest specjalnie dla Państwa. Szkolenie pozwala ulepszyć państwa zdolności komunikacyjne, omijać nieporozumienia, stworzyć pozytywny klimat i osiągać postawione w rozmowie cele. Szczególnie szkolenie polecane jest dla pracowników sekretariatu i asystentów kierownictwa i dla wszystkich, których zadania polegają na pośredniczeniu w przekazywaniu informacji, planowaniu i uzgadnianiu terminów lub witaniu gości. Za pomocą studiów przypadków, sytuacji typowych i porad praktycznych z literatury fachowej przekażemy Państwu przydatne strategie i techniki prowadzenia rozmów i redagowania krótkich maili i faksów, jak i przedstawimy wiele przydatnych formuł i tekstów. Trenujemy komunikacje w sytuacjach wziętych z życia zawodowego na podstawie scenariuszy rozmów i nagrań dźwiękowych.

Dzięki szkoleniu będą Państwo mogli:
powitać gości odwiedzających przedsiębiorstwo, prowadzić typowe rozmowy telefoniczne, porozumiewać się z przełożonymi, współpracownikami, klientami i partnerami handlowymi, ustalać terminy

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY