Organizowanie i prowadzenie spotkań

O szkoleniu

Cele i korzyści szkolenia

  • Doskonalenie umiejętności organizowania pracy własnej i zespołu
  • Rozwijanie umiejętności delegowania zadań i uprawnień
  • Poznanie modelu i ćwiczenie efektywnej komunikacji w procesie zarządzania
  • Doskonalenie umiejętności prezentacyjnychdoskonalenie umiejętności prezentacyjnych
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prowadzenia spotkań, zebrań i prezentacji
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia spotkań i narad

Program szkolenia

1. Zasady organizacji pracy/czasu

  • Ustalanie celów, priorytetów
  • Zasada Eisenhowera
  • „Pożeracze czasu”
  • Reguła 3 Eff
  • Bariery i przeszkody w organizowaniu i planowaniu swojego czasu/pracy

2. Model efektywnej komunikacji jako narzędzie niezbędne w procesie organizowania spotkań, zebrań, narad, prezentacji

3. Rola (funkcje) lidera w procesie zarządzania ludźmi (na podstawie K. Blancharde’a)

4. Zasady skutecznej prezentacji

  • Elementy profesjonalnej prezentacji
  • Tworzenie własnego wizerunku podczas prezentacji
  • Psychologiczne czynniki wpływu na rozmówców

5. Radzenie sobie z trudnymi osobami, oporem, krytyką, stresem

  • Przekonywanie do swoich pomysłów
  • Argumentowanie stanowiska
  • Asertywność
  • Udzielanie informacji zwrotnej

– jako narzędzia wspomagające proces prowadzenia zebrań i spotkań

7. Zasady delegowania zadań

  • Opory przed delegowaniem
  • Co należy delegować?
  • Jak delegować?
  • Zasada KOSZ

8. Zasady prowadzenia spotkań i zebrań

  • W jakim celu? Po co?
  • Kiedy?
  • Kto (role)?
  • Gdzie?
  • Jak?

9. Jak przygotować się do zebrania/spotkania?

10. Protokół z zebrania

11.  Prowadzenie zebrania – ćwiczenia w grupach

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY