Menedżer – mistrz ciętej riposty

O szkoleniu

Korzyści z udziału w szkoleniu
Dzięki temu szkoleniu:

  • dowiesz się jak radzić sobie z emocjami i nie działać pod ich wpływem
  • jak odmawiać kiedy jest to konieczne
  • jak skutecznie i otwarcie wyrażać swoje zdanie
  • jak poradzić sobie w sytuacjach wywołujących silny stres

Cele szkolenia

  • doskonalenie umiejętności stosowania postawy asertywnej w zarządzaniu ludźmi,
  • rozwijanie zachowań asertywnych,
  • doskonalenie komunikacji asertywnej,
  • zbudowanie własnych strategii językowych w zarządzaniu ludźmi

Program szkolenia

1. „No stress” – ćwiczenia relaksacyjne powodujące przypływ energii – wprowadzenie do tematyki szkolenia
„Sięgaj po to, czego chcesz, nie raniąc innych”

  • czym jest asertywność
  • osobiste prawa

2. „Zupa zimna, za gorąca czy ciepła” – postawa menedżera

  • styl agresywny
  • styl pasywny
  • styl asertywny

3. Asertywna ekspresja w pracy menedżera

  • otwarte wyrażanie siebie (myśli-uczucia-pragnienia)
  • asertywne słuchanie
  • asertywna mowa ciała
  • analiza transakcyjna w komunikowaniu się z podwładnymi
  • komunikaty typu „ja” i komunikaty typu „ty”

4. Warsztat „mistrza ciętej riposty”

  •  jak powiedzieć „nie”
  •  jak odpowiadać na pytanie „co słychać?”
  •  jak reagować na krytykę,
  •  specjalne strategie mistrza: „zdarta płyta”, „chwileczkę”, „włączę wam swój film”, „krótka przerwa”,
  • "Strażnik więzienny czy współspiskowiec?”– jak radzić sobie z podwładnymi Asertywny menedżer a podwładni
  • delegowanie zadań
  •  wyznaczanie celów
  • „Głowa do góry – nie daj się zwariować” . Radzenie sobie ze stresem w pracy menedżera
  • szybkie i skuteczne sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresującymi
  • ćwiczenia szybko dystansujące do sytuacji
  • ćwiczenia przywracające równowagę wewnętrzną

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY