Komunikacja niewerbalna i aktywne słuchanie

Program szkolenia

  • Czy ciało zdradza nasze myśli? Jeśli tak, to w jaki sposób?
  • Jak odczytać prawdziwe intencje rozmówcy?
  • W procesie porozumiewania się sygnały niewerbalne wywierają na rozmówców
  • pięciokrotnie większy wpływ niż używane przez nich słowa
  • Jak wykorzystać takie proporcje?
  • Czy wiesz w jakim momencie twój rozmówca kłamie?
  • Czy spotkałeś się już z pojęciem aktywnego słuchania?
  • Co twoim zdaniem wpływa na jakość komunikacji zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym?
  • Co możesz zrobić aby Cię słuchano?

Podczas zajęć, urozmaiconych ćwiczeniami poznamy zagadnienia związane z:

  • komunikacją niewerbalną, czyli mową naszego ciała
  • aktywnym słuchaniem

Będzie to porcja wiedzy, przydatnej w codziennej komunikacji nie tylko w pracy, ale w zwykłych międzyludzkich kontaktach.

JEŚLI WSKAZANE ZAGADNIENIA ZAINTERESOWAŁY CIĘ - TO WARSZTAT TEN JEST DLA CIEBIE!!!

CELEM SZKOLENIA JEST:

  • poprawa jakości komunikacji,
  • ograniczenie zagrożeń wynikających z błędnego odczytania mowy ciała,
  • lepsze rozumienie mowy ciała i jej znaczenia,
  • umiejętność wykorzystania wiedzy nt. mowa ciała w praktyce,
  • nabranie umiejętności aktywnego słuchania.

Zapraszamy na warsztat ze wskazanego zakresu, który obejmuje:

  • informacje o elementach mowy ciała
  • gesty, mowa rąk
  • oczy i ich wymowa
  • rozpoznawanie kłamstwa
  • zasady aktywnego słuchania
  • podział technik aktywnego słuchania
  • kształtowanie aktywnego słuchania
  • komunikat JA, jako wstęp do asertywności

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY