E-marketing & E-PR

O szkoleniu

WOMM, SEM, social media, kontekst, display, mailing, viral. Gubisz się w tym? Nie szkodzi, jedno szkolenie wystarczy, by zrozumieć, jak poskładać te puzzle w całość, która zbuduje Twój wizerunek w internecie.

Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zbudować i poprowadzić profesjonalną stronę internetową, by zainteresować nią nie tylko internautów, ale także wyszukiwarki. Poznają tajniki reklamy graficznej i kontekstowej. Zdobędą wiedzę na temat mailingu oraz promocji w wyszukiwarkach. Nauczą się również uprawiać skuteczny marketing szeptany w sieci i otrzymają wskazówki, jak budować społeczność internetową wokół własnej marki.

Szkolenie obejmuje część teoretyczną i tzw. case study. Zakres i czas trwania szkolenia ustalany jest indywidualnie z klientem i uzależniony od potrzeb grupy szkoleniowej.

Program szkolenia

1. Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu

  • dobór atrakcyjnej domeny;
  • tworzenie specyfikacji technicznej dla wykonawcy serwisu;
  • projektowanie układu strony (usability, eyetracking);
  • redagowanie treści i zarządzanie kontentem na stronie;
  • rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk.

2. Promocja przez reklamę internetową

  • rozwoj reklamy internetowej w Polsce
  • profil polskich e-konsumentów;
  • rodzaje i formy e-reklamy (display, kontekst, mailing)
  • modele rozliczeń kampanii
  • budowa skutecznej strategii reklamowej
  • nowe trendy w e-reklamie (np. reklama wideo lub w urzędzeniach mobilnych)

3. Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem

  • newslettery – informacje dla użytkowników
  • presslettery – sposób na dotarcie do mediów
  • tworzenie bazy adresatów i netykieta

4. Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEM/SEO)

  • co wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce
  • jak się wyróżnić na tle innych wyników
  • linki i boksy sponsorowane

5. Kreowanie wizerunku  w serwisach społecznościowych (case study)

  • fanpage na Facebooku
  • profil firmowy na Google+
  • mikroblogi (Twitter, Blip)
  • blogosfera

6. Marketing wirusowy i szeptany w sieci (case study)

  • virale na YouTube
  • kampanie wirusowe na Facebooku
  • fora dyskusyjne
  • marketing wirusowy a polskie prawo

7. Pytania, odpowiedzi, dyskusja

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY