Bezpośrednia obsługa klienta

Program szkolenia

1. Identyfikacja procesów zawodowych

2. Postawa prokliencka w nowoczenym dziale obsługi klienta

3. Zmiana nastawienia do obsługi klienta

4. Korzyści z dobrej obsługi klienta dla klienta, pracownika i firmy

5. Budowanie długofalowych relacji z klientami; jakie są oczekiwania klientów?

6. Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim

7. Pracownik - wizytówką firmy

8. Jak najlepiej powitać klienta?

  • Rola pierwszego wrażenia
  • Savoir vivre pierwszego kontaktu

9. Kodeks ubraniowy w pracy - żelazne zasady

10. Komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania relacji z klientem

  • Mowa ciała
  • Proksemika (strefy dystansu)

11. Warstwy komunikatu i ich znaczenie w przekazie informacji

12. Budowanie trwałej relacji, dobrych stosunków z klientami

13. Reakcje na konflikt, wyjawianie intencji, trudne pytania, atak i szum informacyjny

14. Nastawienie emocjonalne, wyrażanie emocji pozytywnych

15. Komunikacja niewerbalna czyli kod ciała

16. Aktywne słuchanie – ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych

17. Jak można usprawnić przepływ informacji pomiędzy współpracownikami

Terminy szkoleń

Ten temat realizujemy wyłącznie w postaci szkolenia wewnętrznego.

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY